Dag 14: on route naar Monteverde

21 juli 2022 - Dominical, Costa Rica

Het niets doen zit er op, terug klaar voor wat actie. En of we onze beentjes moeten insmeren!

De kinderen hebben genoten van het aquapark. Wij van de cocktails en mocktails. En van de leguanen die onze ligstoel voorbij paradeerden in alle soorten en kleuren, van klein naar groot. Super!

De twee laatste dagen hebben we zelfs -wait for it...- zon gezien!

Dus op weg naar de bergen van Monteverde: het nevelwoud. Na de afslag van de auto'snel'weg draaiden we op een zandweg met keien en zagen we eindelijk wat we van Costa Rica hadden verwacht. Hobbelwegen in de middle of nowhere. De bergen in. 3 minuten over een km doen. Prachtige vergezichten.

Onze B&B Camino Verde was tip top in orde. Wel werden we de eerste nacht bijna uit ons bed gewaaid. Later meer.

Op wandelafstand van een gezellig 'stadje' St Elena. Lunchen in een soda naast het hotel, dineren in The Treehouse. Trendy restaurantje rond een boom gebouwd.

Kan ook het laatste avondmaal zijn, morgen gaan ziplinen boven de boomtoppen.